poniedziałek, 4 maja 2015

UWAGA ZAWIESZAM BLOGA.

Hej kochani :)
Dzisiaj przychodzę do was ze smutną lub nie smutną wiadomością zależy jak to odbierzecie. Niejednokrotnie mówiłam wam, że LOVE WILL REMEMBER to nie jedyne opowiadanie którę piszę wiele osób miało do mnie pretensje ( w I części ), że, skoro nie wyrabiam to, po co piszę inne blogi ( i mieli oni rację. Na szczęscie pisali do mnie prywatnie, przez co nie musieliście czytać tych wypowiedzi ) no, ale wracając do tematu. Prowadzę 3 blogi jest to dość trudne, ale staram się, jak tylko mogę, ale jak widzicie idzie mi to słabo. Ciągle jestem pospieszana, a to naprawdę nie pomaga. Mimo tego ostatnio zaproponowano mi abym napisała książkę..Tak , tak dobrze czytacie Chaaya i książka :') Narazie się zastanawiam nad przyjęciem tej propozycji, bo to naprawdę ciężka praca, trzeba mieć naprawdę dobrą fabułę i wszystko dokładnie sprawdzać + nie robić błędów ( a widzicie, ile ja ich robie ... ) Dyslekcja tu nic nie złagodzi. Na szczęście powiedziano mi, że, jeżeli się zdecyduję to nie wszystko będzie leżało na mojej głowie inny zaoferowali mi pomoc w stawianiu znaków interpunkcyjnych inni w ortograffi to na prawdę wspaniałe chodź nie rozumiem czemu akurat mnie ma dosięgnąć ten zaszczyt. Tak czy siak, myślę poważnie o przyjęciu tej propozycji i w związku z tym niestety muszę na jakiś czas zawiesić opowiadanie. Nie bądźcie na mnie źli po prostu chciała bym pomyśleć jakiś czas nad tą książką, bo nie mogę tego tak od tak przyjąć i odrzucić. A ciężko będzie mi cokolwiek zrobić, gdy będę pospieszana z rozdziałami i wgl. W każdym razie mam nadzieję, że odwieszę bloga nie później niż pod koniec wakacji :) Czas szybko leci, więc nie martwcie się ! A, jeżeli nie macie co czytać to zapraszam na moje ff, którego nie zawieszam ( Bo łatwiej pisać 1 niż 3 ;) ) http://darkness-ffth.blogspot.com/p/blog-page.html <--, jeżeli jeszcze go nie czytacie to zapraszam.
Życzę wam miłego dnia, miłych wakacji ( chodź do nich jeszcze 2 msc., ale niewiem czy zdołam coś tu do tego czasu dodać ) I świadectw z paskami. Kocham was kochani i dziękuję tym, którzy ze mną byli, którzy są, którzy będą i tym, którzy będą mnie wspierać w razie, gdybym zdecydowała się na wydanie książki.
A JEŻELI BĘDZIECIE MIELI DO MNIE JAKIEKOLWIEK PYTANIA ZAPRASZAM TU -->
Chaaya ♥  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz